maanantai 18. huhtikuuta 2011

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

hei kaikille !


☆ en oo tässä kirjotellut pariin päivään...
Johtuu ihan siitä että on ollut vähän kiireitä ja oon ollu vähän maassa nyt parisen päivää.
Viime yökin meni ihan päin persettä. en ala nyt kertomaan siitä. sanon vaan et äiti katkaisi nettiyhteyden juuri sillon kun puhuin maailman ihanimman ihmisen kanssa. oon vihanen äitilleni.
Viime yönä nukuin reilut 5H 45min. oAo ( kiitos äidin. Olin ihan maassa sen takia että se katkas nettiyhteyden juuri ku puhuin sille ihanalle ihmiselle joka asuu toisella puolella maapalloa. meillä on 6H aikaero) meinaan siis kun mietin häntä koko yön.....
Koulussa olin ihan väsynyt. Kaiken lisäksi olin vielä koulun jälkeen mun luokkalaisen Amandan kanssa :'D meillä oli kyllä hauskaa. ainakin se kun amanda kaatoi pillimehusta mehua mun housuihin. hahaha ! mut silti. oon ollut aika surullinen. Mut kyl mä täst viel iloseks tuun. Ainaki toivotaan niin , eiks jea ? :D
kello on nyt : 22:10. väsyttää ihan hitosti. mut ihan sama odotan niin kauan kun voin sitä ihanaa ihmistä. Tahdon puhua hänelle. ☆ se on niin sulosta kun hän sanoo mulle jtn söpöä.



Ei kommentteja: