keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Hei Kenit ja Barbiet.


Pääsiäinen on menny ohi ja arki on alkanut.....DAMN


mutta joo tota öö.....oli iha kiva pääsiäinenn jaaa.....tuotaa nooiin ..huomenna on enkun koe. >8o..
en oo lukenu siihen ollenkaan...MUT MITÄPÄ SE HAITTAA. Oltiin tänään luokan kaa keilaamassa ((--:
seoli iha kivaa. * oon mestari keilauksessa (Y) * tulin jokasessa pelissä 2.  Petra voitti sen vikoilla taidokkailla  tyhmillä heitoilla mut :---(( .....no tuossa Anniinassa ei niin kehumista ole >''D osas kyllä taidokkaasti ränniin vetää (Y)(Y) naurettiin ihan sikana. Bussimatkatki oli iha okei. Oli tosi rento päivä ja ihan hyvää ruokaa oli koulussaki ( jos salaattia ei lasketa D: ) öäöeäö......olin siis to-la amandan kanssa :--D katottiin 4 kauhuleffaa joista 1 oli sellane hyvä. muut oli iha outoi 0: ......sitteee sunnuntaina menin Espoonlahteen viettämään aikaa : Hillan , Iinan ja Lumin kanssa. Oli kyl hauskaa niitten kaa !

innostuin muokkaa kuvii :--(
summer is coming and i'm happy ☆ öäöäöä ☆

4 kommenttia:

rooosa kirjoitti...

jaa sää keilaamas? WTF. olisin halunnu nähä :D:D:

ikee~ kirjoitti...

hahahaha oon mä ny ennenki keilannu D: ?

Anonyymi kirjoitti...

hahahaa... ai minussä ei oo kehuttavaa XD? no ainaki sain 5kertaa peräkkäi rännii... :) eli jossain oon sentää hyvä

T:anniina :D

ikee~ kirjoitti...

jep nii oottt :-DD