maanantai 2. toukokuuta 2011

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


hellåu ppl ! 


ja Hyvää myöhäistä Vappua kaikille ! :D


mun vappu tosin oli iha hiton tylsä...
no mut se siitä! äöäöäöäö......otin tänää muutamii kuvii +  olin anniinan kaa muutama päivä sitte :--) oikee kauniita kuvia tuli (Y)


syön anniinan c:

muute vaa ihemettelen :c

SIT NÄÄ ON JO TÄN PÄIVÄN KUVII :D : 

tänään yhes vaihees  toi taivas näytti ihan sika jännältä. :D 

niiku kuvassa näkyy.. mulla oli valkonen Rollings stonen '' paita , mustat sortsit ja legginsit :) + toi radio-koru.

nukuin viime yönä vaan 4H 30min ....olin koulussa vähä sekasi ku olin nii unenpuuttees :D
+ huomenna äikän koe :-- ( en oo lukenu siihen ollenkaa (Y) ehkä kannattais lukee koska muuten tulee kivat huudot vanhemmilta ...... 

JES ! nyt 7.5 meen stadiin! nään siellä ihan hiton monta ystävää ! :D tulee kiva pvä !
pitäis vaan nyt jostain rahaa jotenki saada.

täst bloggauksest ois pitäny tulla ''Vlogi'' merkintä mut toi kamera + tietokone ei antanu sen ladata.....D:....
teempä siis Vlogi merkinnän joskus myöhemmin. (:

peeäs. ihastuin kattoo -Disney- elokuvii taas kerran.
+ mul soi yks biisi Anastasiasta..... ( tiiän...Anastasia ei oo disneyn mut...) .....päässä : ))))

Ei kommentteja: