keskiviikko 11. toukokuuta 2011

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

jOu` !


Terve taas Timonit ja Pumbat ! =D
siit on taas jo jonki aikaa ku oon kirjoittanu viimeks.  oon ollu vähän laiska
Koulu on menny vähän päin persettä ainaki kokeitten suhteen. 
Huomennaki Historian koe. Btw. meen lontooseen  20-23.5 jos oikein muistan. Ilmottelen sit lähempänä. :D mut hei ihmiset eiks oo ihanaa et kesä tuli !?!?! 
<3
öö...nyt pari päivää on ollu ihan hirveen kuuma ! Ainaki täällä Espoossa. 
Nonni ny muistan mistä piti kertoa ! =D
Olin helsingissä viime lauantaina ( 7.5 )
Näin siellä ihanat ihmiset <3 + tutustuin 3 uuteen ihmiseen! Mahtavia henkilöitä kaikki !
tässä bloggauksen lopussa on sit kuvia 7.5 päivästä. But joo. Stadis oli iha kivaa. Olin välillä vähän syrjäytynyt.... niin isolla porukalla on vähän vaikee olla jakautumatta pienempiin ryhmiin. Ainaski ku kaikki on tyttöjä. No ... Mä , Lumi ja Rei ( saara ) Jäätiin sinne vikoiks. Välillä kävin piipahtamassa Semeni ( Outi ) luona. näin siellä ainaki 11 henkilöä. iso porukka meitä ainaki oli ! XD Eipä ny oo muuta aihetta kirjottaa. Bloggailen sit myöhemmin ! 
aiinii p.s : 

Alessandra <3

oona <3

Noora <3

Noora ja (lumi )

Lumi <3

Lumi ja minä :D

Saara ja minä :D

ahh...<3 Seme kultani ( outi)

Outi ja minä :D

Ninja osa 1

Ninja osa 2

Ninja osa 3.

Ninja osa 4. Ja meikä voitti 8)

Ninja taso 2. Osa 1. ( DAMN SEME VASTASSA. )

Ninja taso 2. Osa 2.

Ninja taso 2. Osa 3.

Ninja taso 2. Osa 4.

Ninja taso2. Osa 5. ja seme voitti  :(

me kaikki <3( paitsi ne uudet ihmiset :c )

WE ARE NINJAS !

VAROKAA SE SYÖ VIATTOMIA LAPSIA!

Saara: EI OUTI EI. outi: Hei Beibeeh kuis kulkee? minä: eeehh....

Me ollaa pallokaloja.

Outi , Jori , Oona <3

Joo siis syötiin sushia tona päivänä :) <3

Ei kommentteja: